Wykonujemy fotografie wszelkiego rodzaju produktów konsumpcyjnych oraz przemysłowych. Znajdują one zastosowanie w szeroko rozumianej reklamie. Naszą ofertę kierujemy zaówno do instytucji jak i osób, które zainteresowane są tworzeniem materiałów reklamowych (folderów, gazetek reklamowych, ulotek itp). Przykładamy dużo uwagi, aby nasze zdjęcia pokazywały rzeczywisty kształt, kolor oraz fakturę produktu. Tworzymy zdjęcie katalogowe podkreślające określone walory przedmiotu. Projektujemy aranżacje kreując nowe oblicze Twojego produktu. Wykonujemy zdjęcia pojedynczych produktów jak i dwu czy kilkuelementowe ich kompozycje (np. konkretna linia kosmetyków danej firmy, zestaw tych samych produktów w różnych kolorach, produkty wchodzące w skład danego kompletu itp.). Tworzymy także bardziej skomplikowane aranżacje tematyczne.
Jeżeli posiadamy kilka zdjęć tego samego produktu w różnychh ujęciach (przód, tył, bok itp...) możemy zbudowć kompozycję. Jest to połączenie kilku zdjęc w jedno. Budowanie kompozycji jest niejednokrotnie bardziej opłacalne niż zrobienie dodatkowego grupowego (szczególnie jak do dyspozycji mamy tylko pojedyńczy przedmiot). Umiejętne skomponowanie kompozycji daje klientowi pełny obraz przedmiotu. Posiadając pojedyńcze zdjęcia mamy możliwość wykożystania ich przy innych okazjach.
Fotografia reklamowa to nie tylko typowe zdjęcia produktu. Częstą praktyką jest przedstawienie produktu w realnym otoczeniu. Ciekawe połączenia tematyczne, gdzie obok oferowanego produktu umieszczone są inne z pozoru nie związane ale współgrające z nim elementy aranżacji. Wykonanie zdjęcia w taki sposób wymaga więcej czasu. Nie jest to tylko ustawienie pojedyńczego produktu, oświetlenie go i "pstryknięcie fotki". Z pozoru nie związane ze sobą elementy aranżacji podnoszą atrakcyjność oferty i zachęcają do nabycia nie tylko oferowanego produktu.
Niejednokrotnie zdaża się, że w ofercie firmy znajdują się produkty, które posiadają różne wersje kolorystyczne. Na stanie magazynowym posiadamy jeden kolor, a dostawa jeszcze nie dotarła. Na ratunek przychodzi "cyfrowa ciemnia". Za pomocą odpowiednie obróbki obrazu jesteśmy w stanie dokonać zmiany kolorów oferowanych produktów. Na bazie jednej fotografi odtworzamy potrzebną gamę kolorystyczną.
Fotografując małe przedmioty wiele osób jest zaskoczonych widząc efekty na monitorze komputerowym bądź telewizorze. Ładnie wyglądający "na żywo" przedmiot w powiększeniu w wyższej rozdzielczości objawia swoje drobne niedoskonałości (drobne rysy, delikatne odbarwienia, odciski palców, itp..). Najbardziej jest to widoczne na fotografiach przedmiotów małych jak ekskluzywne upominki, zegarki, biżuteria, drobny sprzęt RTV itp... Retusz cyfrowy poprawia wygląd przedmiotu (umożliwia usunięcie niedoskonałości) i powoduje, że przedmiot wygląda bezusterkowo a co za tym idzie w znacznym stopniu umożliwia podjęcie decyzji o zakupie.